اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تخریب ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی "توسکستان"/جلوی تغییر کاربری ۳۵۰۰ متر زمین کشاورزی در گرگان گرفته شد‌
با حضور نماینده دادستانی از تغییر کاربری ۳۵۰۰ متر مربع از زمین‌های کشاورزی توسکستان گرگان جلوگیری و ساخت و سازهای غیرمجاز در این عرصه‌ها قلع و قمع شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی ،  دادستان  عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان اظهار داشت:در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی، 12 مورد  ساخت و ساز غیرمجاز  شامل فنس کشی و پی چینی در زمین‌های کشاورزی  توسکستان  در منطقه معروف به باغ سرهنگ تخریب شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و ملی افزود:با اجرای حکم تخریب این سازه‌ها، از تغییر کاربری سه هزار و 500 مترمربع از زمین‌های کشاورزی این منطقه جلوگیری شد.
 

سیدحسینی با تاکید بر این که رویکرد ما پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مراحل ابتدایی تغییر کاربری است خاطرنشان کرد:با دستور رئیس کل  دادگستری  استان، گشت‌های پلیس انفال و دستگاه‌های مرتبط در حوزه انفال و منابع طبیعی فعال‌تر شده است تا از تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در همان مراحل ابتدایی جلوگیری کنیم.

وی همچنین از دستگاه‌های متولی مانند جهادکشاورزی و منابع طبیعی استان خواست تا در همان مراحل نخست، تخلفات را گزارش کرده و برای آنها پرونده تشکیل دهند و اجازه ندهند ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شود.


http://www.caspiankhabar.com/92209



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96