اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست وزارت آموزش و پرورش سه پروژه آموزشی گلستان را افتتاح می‌کند
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به سفر فردا پنجشنبه علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به این استان گفت که در این سفر یک روزه سه پروژه آموزشی در گرگان، آق‌قلا و گمیشان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، احسان گوهری‌راد روز چهارشنبه اظهار داشت:سرپرست وزارت آموزش و پرورش امشب از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد این استان خواهد شد و برنامه‌های کاری در نظر گرفته شده برای وی از فردا پنجشنبه با حضور در مزار شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهداء گرگان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد:کاظمی با حضور در شهرستان مرزی و اهل سنت نشین گمیشان مدرسه ۶ کلاسه چاپ و نشر در روستای چارقلی را افتتاح خواهد کرد.

وی اضافه کرد:سرپرست وزارت آموزش و پرورش سپس به آق‌قلا سفر خواهد کرد و مدرسه ۱۰ کلاسه امام رضا(ع)این شهرستان که توسط آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان احداث شده را افتتاح می‌کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش سه پروژه آموزشی گلستان را افتتاح می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت:کاظمی در سومین برنامه افتتاحیه در گلستان مدرسه حیات طیبه در شهرک زیتون گرگان را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

گوهری‌راد یادآور شد:همچنین با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش فردا پنجشنبه ساختمان نماد واقع در چهارراه دانش گرگان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد:شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان، حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان است.

گلستان حدود ۲ هزار و ۵۵۰ باب مدرسه با بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس و بیش از ۳۷۶ هزار دانش‌آموز دارد.

همچنین وظیفه تعلیم و تربیت این دانش‌آموزان برعهده ۲۶ هزار و ۲۷۳ فرهنگی و کارمند است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان هم گفت:برای احداث مدرسه ۶ کلاسه چاپ و نشر روستای چارقلی گمیشان با ۷۴۵ مترمربع زیربنا در مجموع ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

یاسر لیوانی اظهار داشت:۳۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبار احداث این مدرسه از ردیف اعتبارات ملی و ۱۵ میلیارد ریال دیگر آن توسط خیرین تامین شده است.

وی یادآور شد:مدرسه ۱۰ کلاسه امام رضا(ع)شهرستان آقلا نیز هزار و ۳۰ مترمربع زیربنا دارد که ۱۰ میلیارد ریال آن توسط آیت‌الله نورمفیدی تامین شده، ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی و ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران تامین شده است.

وی اضافه کرد:مدرسه حیات طیبه نیز در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع با ۳۰ کلاس درس احداث شده و دارای فضاهایی همچون نمازخانه، آمفی تئاتر، سایت رایانه، سالن ورزشی و کتابخانه است.

وی خاطرنشان کرد:برای ساخت این مدرسه ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه گردید.


http://www.caspiankhabar.com/92238



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96