اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اهدای ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند گلستان
مراسم "پویش همکلاسی مهربان" با اهدای ۱۰ هزار بسته پوشاک و لوازم‌التحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار امروز سه شنبه ۲۳ شهریورماه با حضور فرمانده سپاه نینوا و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، فرمانده  سپاه  نینوا استان گلستان در این مراسم گفت:یکی از مأموریت‌هایی که ابلاغ مستقیم حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)به نیروهای مسلح بود رزمایش پرشکوه کمک‌های مؤمنانه بود

سردار علی ملک شاهکوهی بیان کرد:تاکنون ۴۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم و از ابتدای کرونا، ۴۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و رزمایش کمک مؤمنانه استمرار خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار بسته پوشاک و لوازم‌التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است که با ۱۰ هزار بسته امروز مجموع آنها به ۵۰ هزار بسته می‌رسد.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد:ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است و هر جا نیاز باشد با همه وجودمان برای خدمت‌رسانی به مردم به میدان می‌آیم.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان، این پویش به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید برپا شده و در سراسر استان اجرا خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92248



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96