اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شکارچیان غیرمجاز و مسلح پارک ملی گلستان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: ۳ تن از شکارچیان غیرمجاز که با محیط‌بانان پارک ملی گلستان وارد درگیری مسلحانه و متواری شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل ، سرهنگ مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت:ظهر ۲۲ شهریور ماه سال جاری در منطقه"پودینه علی" پارک ملی گلستان یک گروه  شکارچی غیرمجاز  با محیط‌بانان این پارک وارد درگیری مسلحانه شدند.

او افزود:بر اثر این درگیری که با تیراندازی متقابل شکارچیان و محیط‌بانان پارک همراه بود یک نفر از شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت و تعدادی شکارچی نیز متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت:از شکارچیان یک راس مرال شکار شده کشف شده بود و بلافاصله موضوع به پلیس و دستگاه قضایی گزارش و تلاش برای شناسایی شکارچیان غیرمجاز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود:پس از تلاش پلیس آگاهی استان برای شناسایی این شکارچیان غیرمجاز، در نهایت سه نفر از این افراد که در کوه‌های اطراف شهرستان گالیکش مخفی شده بودند ساعتی پیش دستگیر شده و در راه انتقال به پلیس آگاهی هستند.

سرهنگ مروتی متذکر شد:محیط بانان در مسیر اجرای ماموریت یعنی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست جزء ضابطان خاص محسوب می شوند.

او گفت:محیط بانان مورد حمایت قاطع پلیس و دستگاه قضایی هستند و درگیری شکارچیان غیرمجاز و شلیک به سمت آن‌ها در حکم درگیری با مامور قانون و تعدی از فرمان ضابط قضایی محسوب می‌شود.

از این سه فرد دستگیر شده دو قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف شده است.


http://www.caspiankhabar.com/92293



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96