اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



حل مشکل آب شرب و آب کشاورزی اولویت سپاه گلستان است
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: اولویت سپاه نینوا را برای رفع مشکلات آب شرب و آب کشاورزی استان گلستان قرار دادیم تا مشکل قطعی آب شرب مردم و کمبود آب کشاورزی آنها را رفع کنیم.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار علی ملک‌شاهکوهی در مراسم افتتاحیه 100 پروژه محرومیت زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت:زدودن محرومیت از چهره مناطق رسالت ماست و ما باید تا جایی که میتوانیم زیرساخت های استان را توسعه دهیم چراکه این زیبنده نظام اسلامی نیست که استان ما اینقدر دچار مشکل باشد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد:اگر 40 سال پیش جنگ با دشمن به همت مردم دفاعی مقدس شد امروز با بسیج مردم برای خود مردم ، جهادی مقدس در عرصه خدمت رسانی رقم می‌خورد.
 

وی افزود:در یک سال گذشته که درگیر کرونا بودیم 3256 پروژه محرومیت زدایی ، 430 هزار بسته معیشتی ، یک میلیون و 800 هزار پرس غذای گرم و 450 سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع کرده ایم تا قدری از آلام مردم در این شرایط کاسته شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت:اخیرا اولویت خود را برای رفع مشکلات آب شرب و آب کشاورزی استان قرار دادیم تا مشکل قطعی آب شرب مردم و کمبود آب کشاورزی آنها را رفع کنیم.

مراسم افتتاحیه 60 پروژه تکمیل و بازسازی واحد های مسکونی در سراسر استان و افتتاحیه 100 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در سراسر استان با حضور سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و جمعی از مسئولان برگزار شد.


http://www.caspiankhabar.com/92294



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96