اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رنگ آبی به نقشه کرونایی گلستان برگشت
رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با اشاره به روند رو به کاهش ابتلا و بستری بیماران کرونایی استان گفت که براساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، فقط یک شهر استان در وضعیت نارنجی قرار دارد و شرایط بقیه شهرها زرد و آبی است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  عبدالرضا فاضل  روز پنجشنبه اظهار داشت:به جز علی آباد که در وضعیت نارنجی شیوع  کرونا  قرار دارد، بندرگز، کردکوی، گرگان، آق‌قلا، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در وضعیت زرد و رامیان، بندرترکمن و گمیشان در وضعیت آبی شیوع این ویروس قرار دارند.

به گفته وی در حال حاضر ۲۸۱ تخت مراکز درمانی  گلستان  در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد که از این تعداد حال ۲۸ نفر وخیم است.
 

رییس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان ادامه داد:از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا در گلستان تاکنون افزون بر یک میلیون و ۱۷۸ هزار دُز  واکسن  در استان تزریق شد که ۷۸۰ هزار واکسن برای دُز اول و بقیه برای دُز دوم بود.

وی اضافه کرد:کاهش تعداد بیماران و تغییر وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های گلستان به معنای ساده‌انگاری و عادی‌انگاری نیست و مردم ضمن رعایت مسایل بهداشت فردی و شخصی باید دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا از قبیل استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت نکردن در تجمعات را انجام دهند.


http://www.caspiankhabar.com/92297



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96