اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آیت الله نورمفیدی:

حفظ و تقویت وحدت، ضروری و یک تکلیف شرعی است
امام جمعه گرگان گفت: حفظ و تقویت وحدت، ضروری و یک تکلیف شرعی است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه با بیان این مطلب افزود:استکبار به دنبال رواج جنگ مذهبی در منطقه است.

او با اشاره به توطئه‌های متعدد استکبار در کشور‌های منطقه ادامه داد:ترویج جنگ‌های مذهبی بین شیعه و سنی یکی از راهبرد‌های اصلی دشمنان برای اختلاف‌افکنی در میان جوامع اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد:اقدامات خرابکارانه و دخالت‌های آمریکا در کشور‌هایی نظیر عراق و لبنان سوریه یمن و افغانستان خسارت‌های زیادی به ثبات و امنیت این کشور‌های اسلامی وارد کرده است.

آیت الله نورمفیدی گفت:تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است که بنا به ویژگی‌های هر کشور اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

او ادامه داد:مومنان و سردمداران امت‌های اسلامی باید هوشیار باشند و وارد دامی که آمریکا برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی پهن کرده است نشوند. 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به فعالیت و رفتار آمریکا در لبنان اشاره کرد و افزود:اعمال تحریم‌های گوناگون و دخالت‌های آمریکا در لبنان امنیت داخلی و اقتصادی این کشور را ویران کرده است.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد:فعالیت مجدد داعش در افغانستان پس از خروج نظامیان آمریکایی بیانگر یک توطئه بزرگ است.

او گفت:داعش زیر پرچم"لا اله الا الله"به فعالیت می‌پردازند، اما تمام فعالیت‌های آنان در راستای اهداف استکبار انجام می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/92369



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96