اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

بازگشایی تدریجی مدارس از آبان/ ۷۱ درصد دانش آموزان واکسینه شدند
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس از آبان ماه، گفت: ۹۵ درصد فرهنگیان و بیش از ۷۱ درصد دانش آموزان (۱۲ الی ۱۸ سال) در گلستان واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، احسان گوهری راد اظهارکرد:برای حضوری شدن  مدارس  تاریخ خاصی را مشخص نمی کنیم بلکه براساس پروتکل ۰۶ که توسط  بهداشت  اعلام شده بود چند مرحله بازگشایی حضوری داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود:همه مدارس روستایی و عشایری و کلاس های مهارتی فنی و حرفه ای از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد:همچنین کلاس هایی که تعداد دانش آموزان در آن بیشتر از ۱۵ نفر بود را به صورت زمانبندی در شیفت ها و روزهای متفاوت بازگشایی شدند.

گوهری راد اضافه کرد:برای سایر مدارس عنوان شده بود که فرآیند بازگشایی از اول آبان ماه آغاز شود و ممکن است مدرسه ای فرایند بازگشایی طبق پروتکل هایی که باید رعایت شده و مجوزاتی که باید اخذ شود تا اول یا آخر آبان ماه به طول بینجامد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد:در نتیجه نمی توان زمان بازگشایی دقیق را اعلام کرد و آن مدارسی که درخواست بازگشایی داشته و از آنها بازدید شده و شرایط حضوری شدن را دارند، به آنها مجوز داده شده است.

وی بیان کرد:بقیه مدارس هم باید فرایندهای لازم را بگذرانند تا مجوز حضوری شدن به آنها داده شود.

گوهری راد گفت:۹۵ درصد فرهنگیان و بیش از ۷۱ درصد دانش آموزان(۱۲ الی ۱۸ سال)در گلستان واکسن  کرونا  را دریافت کردند.


http://www.caspiankhabar.com/92370



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96