اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس: تله‌کابین گرگان با رعایت الزامات زیست محیطی اجرایی شود
دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس با بیان اینکه احداث تله کابین در گرگان سبب رونق گردشگری در این شهر می‌شود گفت: این پروژه با رعایت الزامات و ملاحظات زیست محیطی اجرایی شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  غلامرضا منتظری  عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر  گرگان  اظهار داشت:ایجاد  تله کابین  با رعایت حفظ منابع طبیعی و الزامات زیست محیطی در مسیر رونق صنعت  گردشگری  گرگان ضروری است.

وی گفت:پروژه تله کابین و بازار موزه هفت شهر گرگان در توسعه گردشگری و افزایش رضایتمندی مردم موثر است و مدیران شهری نیز باید در اجرای این پروژه‌ها اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در  مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر اینکه مسئولیت و خدمت به مردم، یک امانت در دست مسئولان است افزود:حضور شهردار و اعضای شورای شهر در محلات و دیدار با مردم برای رسیدگی و حل مشکلات شهروندان، یک اصل در مدیریت شهری است.
 

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان به ویژه نمایندگان گرگان و آق قلا آماده کمک به توسعه شهری از جمله در شهر گرگان هستند گفت:پیوند بین پارلمان محلی و ملی با هدف رضایت‌مندی مردم و توسعه شهر گرگان نیاز به یک نقشه راه و هماهنگی دارد.

منتظری با اشاره به مشکلاتی که برخی از محلات شهر گرگان و مناطق حاشیه شهر دارند بر عدالت محوری و توزیع امکانات در همه ابعاد در مرکز استان تأکید کرد.

وی اظهار داشت:تجربه موفق دیگران به ویژه شهرداران سابق و شورای شهر گذشته در پرهیز از تکرار برخی اتفاقات را یک ضرورت در ادامه مسیر دانست و تأکید کرد:پنجره خدمت به روی من و شما باز شده و همه ما باید برای رضایت خدا و مردم کار کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/92379



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96