اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



درخواست آیت‌ا‌لله نورمفیدی و استاندار گلستان از مردم برای ماندن ‌در خانه
آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و هادی حق‌شناس استاندار گلستان برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از مردم برای ماندن در خانه دعوت کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در  استان  گلستان و هادی حق‌شناس استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک برای کاهش زنجیره انتقال بیماری  کرونا  از مردم برای ماندن در خانه دعوت کردند.

در بخشی از این پیام آمده است:اکنون که ویروس کرونا همه مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

از آنجایی که بنا به توصیه همه پزشکان، خانه امن‌ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم استان به این توصیه ها عمل نموده و با ماندن در خانه به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

اینجانبان با تقدیر از کادر درمانی استان که در این مدت تلاش های فراوان و خستگی ناپذیری برای درمان بیماران داشته‌اند و همچنین خیران استان برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و مردم شریفی که تاکنون به توصیه‌های پزشکان و مسئولان به در خانه ماندن توجه کردند، از همه هم استانی‌های فهیم و مسئولیت‌پذیر دعوت به عمل می‌آید تا همچنان خانه را بهترین و امن‌ترین مکان برای دوری از این بیماری انتخاب کنند و جان خود و عزیزان خود را با تهدید مواجه نکنند.

امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از شر این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصا هم استانی‌های عزیز گلستان گردد.انشالله/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9239



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96