اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فعال شدن ۷۵ درصد جایگاه‌های سوخت در استان گلستان/وضعیت پمپ بنزین‌ها تا ظهر امروز عادی می‌شود
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان از فعال شدن ۷۵ درصد از جایگاه‌های سوخت در استان خبر داد و بر ادامه تلاش‌ها برای فعالسازی ۱۷ جایگاه دیگر تأکید کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به ننقل از تسنیم، عیسی افتخاری درباره آخرین وضعیت توزیع سوخت در جایگاه‌ها اظهار داشت:تا شب گذشته 50 جایگاه سوخت وارد مدار شده بود که با تلاش کارشناسان فنی این شرکت تا صبح امروز 8 جایگاه سوخت دیگر نیز فعال شده است.

وی اعلام کرد:جایگاه گلشهر و شرکتی در گرگان، بابانیازی و خواجه نفس بندرترکمن، قره گل شرقی و گلیداغ مینودشت، توکلی آق قلا و توسلی گنبدکاووس جایگاه‌هایی هستند که از صبح امروز به مدار بازگشتند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به وجود 75 جایگاه سوخت در استان گفت:تا کنون 58 جایگاه سوخت معادل 75 درصد کل جایگاه‌های استان فعال شده و مشکلی در ارائه خدمت به مردم ندارند.
 

وی ادامه داد:تا کنون 15 جایگاه به سامانه آنلاین هوشمند سوخت متصل شده است و سوخت با نرخ دولتی و آزاد عرضه می‌کنند، اما در بقیه جایگاه‌ها  بنزین  فقط با نرخ دوم توزیع می‌شود.اما تا ظهر امروز همه جایگاه‌هایی که فعال شده‌اند به سامانه آنلاین متصل خواهند شد و مردم می‌توانند بنزین با نرخ دولتی در این جایگاه‌ها دریافت کنند.

افتخاری گفت:در حال حاضر همه جایگاه‌های سوخت شهر گرگان فعال هستند اما بنزین سهمیه‌ای با نرخ یکهزار و 500 تومان فقط در 3 جایگاه عرضه می‌شود که تا ساعاتی دیگر این مشکل رفع خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92394



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96