اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان: استکبار از روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد
امام جمعه موقت گرگان گفت: استکبار از روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با بیان اینکه این فداکاری و روحیه شهادت طلبی است که توطئه ها و اهداف شوم استکبار جهانی را خنثی کرده اظهار داشت:دشمنان انقلاب 40 سال است که سرگردان و مبهوت مانده اند.

 امام جمعه گرگان با اشاره به 8 آبان ماه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)به شهر مقدس قم افزود:مقام والای حضرت معصومه(سلام الله علیها)نعمت بزرگی است که باید آن را قدر بدانیم.

 وی گفت:همچنین این روز مصادف با شهادت بسیجی فداکار محمدحسین فهمیده است که با ایثار بزرگ خود دنیا را مات و مبهوت کرده است و شهید فهمیده ها با ایثار و فداکاری، رعب و وحشت را در دل دشمن ایجاد کردند.
 

حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه استکبار جهانی از روحیه ایثار و شهادت می ترسد، خاطرنشان کرد:این فداکاری‌ها بود که توطئه‌ها و اهداف شوم استکبار جهانی را خنثی کرد و به مدت 40 سال است که سرگردان و مبهوت مانده‌اند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه 600 شهید دانش‌آموز و فرهنگی در گلستان وجود دارد، گفت:این آرمان بزرگ سن و سال نمی‌شناسد چه بسیار نوجوانانی که با همان سن اندک، خود را به سر منزل مقصود رساندند.

وی خاطرنشان کرد:شهید فهمیده ها با ایثار و فداکاری، رعب و وحشت را در دل دشمن ایجاد کردند و آمریکا با وجود شهیدانی مانند حسین فهمیده‌جرات حمله به ایران را ندارد.

خطیب جمعه موقت گرگان گفت:ترامپ که بارها مدعی حمله به بیش از 50 نقطه استراتژیک ایران بود به همین علت نتوانست این نقشه شوم خود را اجرا کند.


http://www.caspiankhabar.com/92399



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96