اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان مطرح کرد؛

شگفتی جهان از صلابت و قدرت سپاه/ایران پرچمدار مقابله باآمریکا است
امام جمعه گرگان با اشاره به باز پس گیری نفت ربوده شده ایران از آمریکا توسط نیروهای سپاه، گفت: قدرت سپاه برای جهانیان شگفت آور و باورنکردنی است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد:درجات هر بنده مسلمان نزد پروردگار به میزان تقوی وی بستگی دارد و براساس معرفت و سطح خداشناسی زمینه افزایش این درجات وجود دارد.

امام جمعه گرگان با اشاره به سوم الله ۱۳ آبان، افزود:۱۳ آبان روز استکبارستیزی بود و اگر قبلاً مردم عالم کمتر با این موضوع انس داشتند ولی رفتار و جنایات آمریکا در غرب تا شرق عالم سبب شده تا امروز مردم جهان به روحیه استکبارستیزی و مقابله با آمریکا برسند.

وی بیان کرد:این رفتار در همه جهان جا افتاده و در همه عالم به جز ممالکی که مزدور آمریکا هستند، ندای بلند مرگ بر آمریکا طنین انداز شده است.

نورمفیدی با بیان اینکه همه جهان می‌خواهند با این قلدر جهانی به عنوان یک مستکبر مقابله کنند، اضافه کرد:امام راحل این باب را برای جهانیان گشود و سرسلسله این حرکت جهانی بود و ان شاءالله این استکبارستیزی به نتیجه برسد و مردم شاهد پایان و زوال آمریکا باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت:فرهنگ عمومی یعنی رفتار مردم یک کشور که براساس مبانی بومی و دینی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد:اهالی کشور یکسری رفتارها و برخوردهایی دارند که به هویت ایرانی وابسته بوده و برگرفته از فرهنگ ملی و مرتبط به ایرانی بودن آنها است.

نومفیدی گفت:برخی از این رفتارها مانند عید نوروز مورد اقبال اسلام قرار دارد و برخی مسائل هم برگرفته از هویت اسلام است.

وی بیان کرد:ادیان آسمانی برای فرهنگ سازی فرستاده شده و حضرت محمد(ص) هم مثل سایر انبیا به این منظور آمده تا رفتار اخلاق و اعتقاد مردم را به سمت و سوی توحید هدایت کند.

امام جمعه گرگان اظهارکرد:در مورد اعتقادات و آموزه‌های دین مبین اسلام به مسائل مختلفی مطرح شده که از آن جمله می‌توان به ارتباط انسان با خالق و پروردگار ارتباط انسان‌ها با یکدیگر و ارتباط انسان با طبیعت و مواهب خدادادی و همچنین موضوع مهم اخلاق در زندگی اشاره کرد.

وی به موضوع دزدی دریایی آمریکا از نفت ایران اشاره کرد و گفت:خوشبختانه با صلابت و قدرت فرزندان این مرز و بوم در  سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر خباثت شیطان بزرگ ناکام ماند.

نورمفیدی بیان کرد:این حرکت قابل تقدیر نیروی دریایی سپاه برای جهانیان باورنکردنی بود و الحمدالله با آوردن کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی به پهنه آبی کشور، توطئه آمریکا در این خصوص ناکام ماند.


http://www.caspiankhabar.com/92427



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96