اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بسکتبالیست آمریکایی به تیم شهرداری گرگان پیوست
پس از بررسی‌های فراوان سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، " کریس ایوانز" بسکتبالیست آمریکایی قرار است به زودی به جمع بازیکنان شهردارچی‌های گرگانی اضافه شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، تیم  شهرداری   گرگان  سال گذشته پس از نیم قرن توانست برای نخستین بار جام قهرمانی سوپرلیگ  بسکتبال  کشور را بالای سر ببرد؛ در لیگ امسال هم هرچند بسیاری از بازیکنان فصل قبل را از دست داد اما با جذب سرمربی و بازیکنان جدید و حفظ برخی از بازیکنان از جمله پری پتی، هم اکنون صدرنشین گروه الف است.

سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر برای این تیم بودند که قولش را شهردار قبلی گرگان به هواداران این تیم داده بود و حالا پس از رایزنی‌های فراوان قرار است کریس ایوانز، بسکتبالیست آمریکایی به جمع بازیکنان شهرداری گرگان اضافه شود.

ایوانز فوروارد قدرتی اهل آمریکا، با 29 سال سن و 2 متر و 3 سانتی متر قد، دومین بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان در این دوره از مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
 

وی سابقه بازی در تیم‌هایی مانند تریکالا یونان، شارژکانتون آمریکا، ویرتوس ایتالیا را در کارنامه دارد و این اولین حضورش در لیگ برتر بسکتبال ایران است.

این بازیکن امروز شنبه 15 آبان ماه در ساعت 23 و 35 دقیقه وارد ایران می‌شود و روز یکشنبه تست‌های پزشکی را انجام می‌دهد و در نهایت روز دوشنبه در تهران به سایر بازیکنان شایسته و با تعصب شهرداری گرگان ملحق می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/92431



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96