اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نیمی از نانوایی‌های استان گلستان دوگانه‌سوز می‌شود
استاندار گلستان گفت: در ۳ ماه آینده باید نیمی از نانوایی‌های استان با استفاده از اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه و تسهیلات بانک‌ها دوگانه سوز شوند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم،  علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهارداشت:مرجع اطلاع‌رسانی اقدامات دستگاه ذیربط است و باید وظایف خود را با روحیه بین‌بخشی اجرا کنند و البته انعکاس مشکلات و کمبودهای زیرساختی می‌تواند سبب جذب کمک‌های مناسبی به استان شود.

وی افزود:فرصت سفر ریاست جمهوری به گلستان ، زمان مغتنمی است که می‌تواند به استان پرحادثه و بلاخیزی همچون گلستان کمک کند تا عقب‌ماندگی‌های گذشته آن جبران شود.

 استاندار گلستان اظهار کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری‌های مستمر را در زمینه لایحه بودجه سال 1401 داشته باشند تا به پروژه‌های ارزشمندی در این لایحه ردیف و اعتبار مناسب اختصاص یابد.

وی افزود:توجه به پوشش بیمه‌ای را باید در استان ارتقاء دهیم و خسارات ناشی از بحران‌ها را نه از بودجه‌های عمومی که از محل شرکت‌های بیمه‌ای جبران کنیم.
 

استاندار گلستان اظهار داشت:در 3 ماه آینده باید نیمی درصد نانوایی‌های استان با استفاده از اعتبارات تبصره 16 قانون بودجه و تسهیلات بانک‌ها دوگانه سوز شوند و البته اولویت استفاده از تسهیلات کم بهره با نانوایی‌های است که از تمکن مالی کمتری برخوردارند.

وی افزود:وضعیت قطعی آب در شهرستان‌هایی مانند گرگان که گاهی از 6 عصر تا 6 صبح ادامه می‌یابد، بسیار نامناسب و دور از شأن مردم است که باید تلاش کنیم هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

استاندار گلستان گفت:همه مصوبات سفر دکتر نجار، رییس ستاد مدیریت بحران کشور به گلستان باید اجرایی شوند و گزارش اقدامات آن ارائه شود.

زنگانه افزود:با توجه به اینکه در زمستان جاری مشکلی برای تامین گاز وجود ندارد نیاز است که اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود تا نگرانی‌های مردم رفع شود و در عین حال مردم نیز صرفه‌جویی لازم را مورد توجه قرار دهند.


http://www.caspiankhabar.com/92435



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96