اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نارضایتی مردم گرگان از اتلاف وقت در صف جایگاه های سی ان جی
برخی از شهروندان گرگانی از تعداد کم جایگاه های سوخت گاز و صرف وقت زیاد برای سوختگیری گله داشتند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  سوخت گیری رانندگان  گرگان ی هنگام استفاده از جایگاه‌های سی ان جی مستلزم وقت زیاد است به این دلیل که باید در صف‌های طویل منتظر بمانند.

به گفته یکی از رانندگان، ۴۵ دقیقه وقت صرف می‌کند و در صف گاز می‌ماند تا بتواند سوخت مورد نیاز خود را تامین کند.

یکی دیگر از رانندگان نیز گفت:فقط در گرگان این مشکل وجود دارد و در شهرستان‌های دیگر به راحتی می‌توان از جایگاه سوخت گاز استفاده کرد.

راننده‌ای دیگر می‌گفت:صف‌های جایگاه سی ان جی طولانی است به حدی که تا به کنار جاده نیز می‌رسد و بسیار برای رانندگان خطرساز است.

مردم گرگان سال هاست که با این مشکل مواجه هستند، اما چاره‌ای برای آن اندیشیده نشده است.

محمود حقانی، رئیس امور جایگاه‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گلستان در این باره می‌گوید:در شهر‌های گرگان و گنبدکاووس مشکل کمبود جایگاه سی ان جی وجود دارد.

او با بیان اینکه در حال حاضر در گرگان ۱۱ جایگاه فعال بنزین و فقط ۶ جایگاه سی ان جی وجود دارد افزود:یک جایگاه در الغدیر به در خواست شهرداری غیر فعال شد و در حال انتقال به سعدآباد است و تا چند ماه آینده فعال خواهد شد.

این مقام مسئول گفت:مجوز یک جایگاه واقع در کمربندی ابتدای خیابان بویه صادر شده است و به زودی کلنگ احداث آن زده خواهد شد و یک مجوز هم در خیابان افسران صادر شده که در حال پیگیری و استعلام است.

حقانی گفت:در گرگان حداقل به سه جایگاه سی ان جی نیاز است.

او با بیان اینکه در این خصوص مشکلی که وجود دارد بحث زمین است افزود:برای این موضوع حدود هزار متر زمین نیاز است و از طرفی هم بحث محدودیت محیط زیست وجود دارد که باید ۲۰ متر از منازل مسکونی فاصله داشته باشد.

حقانی با اشاره به اینکه این موضوع مساعدت مسولان را می‌طلبد افزود:سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌توانند برای احداث این جایگاه‌ها در گرگان و گنبدکاووس و سرمایه گذاری، اقدام کنند.


http://www.caspiankhabar.com/92437



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

گرگان سوخت


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96