اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

پرونده خاطیان ریزش مدرسه علی آبادکتول در دست بررسی است
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که پرونده خاطیان ریزش مدرسه علی آبادکتول در حال بررسی است، گفت: دانش آموزان این مدرسه در مکان جدید مشغول تحصیل هستند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، احسان گوهری راد در خصوص پرونده مدرسه ریزش کرده در علی آبادکتول اظهار کرد:پرونده خاطیان ریزش مدرسه علی آبادکتول در دستگاه قضا در حال بررسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود:تمامی مدارس در سطح استان به طور منظم بازرسی شده و در صورت فرسودگی سریعاً نسبت به تخلیه ساختمان مدرسه اقدام می‌شود.

گوهری راد اضافه کرد:مدرسه تخریب شده در شهرستان علی آبادکتول هم مدت زمان کوتاهی پیش از حادثه تاییدیه نظام مهندسی را کسب کرده بود و این تاییدیه تا چهار سال اعتبار دارد.

وی در خصوص روند تایید استحکام بنای مدارس توسط اداره کل نوسازی هم گفت:شرکت‌های ثبت شده و تایید شده توسط نظام مهندسی پس از بازدید از مدارس سطح استان تاییدیه بنا را صادر می‌کنند.

گوهری راد تصریح کرد:اداره کل آموزش و پرورش یک فضای مناسب برای ادامه تحصیل دانش آموزان این مدرسه در اختیار آن‌ها قرار داده است.

گفتنی است حادثه ریزش دیوار مدرسه فرشتگان در شهرستان علی آبادکتول به دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان کناری مدرسه، در صبح روز هشت آبان ماه و زمان حضور دانش آموزان رخ داد که منجر به مصدومیت ۱۳ دانش آموز و پنج نفر از کادر مدرسه شد.


http://www.caspiankhabar.com/92458



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96