اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ورود و خروج خودروها در ۵۷ نقطه شهرهای گلستان کنترل می‌شود
استاندار گلستان با اشاره به قطعیت اجرای هفته نخست طرح کنترل فاصله اجتماعی ‌گفت: از آغاز طرح کاهش فاصله اجتماعی در ۵۷ نقطه شهرستان‌های استان مبادی ورودی شهرها کنترل شده و از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان ها جلوگیری می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گنبد کاووس،  هادی حق شناس  امشب در بازدید از مراکز ورودی طرح کاهش فاصله اجتماعی گنبدکاووس اظهارداشت:از آغاز طرح کاهش فاصله اجتماعی در 57 نقطه شهرستان‌های استان مبادی ورودی شهرها کنترل شده و از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان ها جلوگیری می‌شود.

 استاندار   گلستان  تاکید کرد:در پیک نخست 4 هزار و 700 نفر در استان بستری شدند که 3 هزار و 800 نفر بهبود و حدود 500 نفر در حال حاضر تحت درمان هستند.

حق شناس با اشاره به شروع کمپین در خانه بمانیم از هفته سوم اسفند در گلستان، تصریح کرد:هفته نخست طرح کنترل فاصله اجتماعی قطعا در استان گلستان اجرا خواهد شد و در صورت ضرورت هفته دوم نیز اجرا می‌شود.

وی گفت:از آن زمان تفرجگاه و مراکز تفریحی استان تعطیل شد و این به انقطاع ویروس  کرونا  در استان گلستان کمک کرد و پیش‌بینی می‌شود تا 10 فروردین پیک نخست را پشت سر می‌گذاریم و وارد پیک دوم خواهیم شد که البته عوارض و سنگینی آن مشخص نیست.

حق شناس اظهار کرد:این طرح که در سراسر کشور از نخستین دقایق امروز 8 فروردین در حال اجراست تا 15 فروردین ادامه دارد و در صورت ضرورت تا 22 فروردین تمدید خواهد شد.

وی افزود:همکاری مردم با  نیروی انتظامی  و دیگر دستگاه‌های مجری طرح ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا شایسته تقدیر است و امیدواریم با اجرای دقیق و صحیح این طرح بتواند ضمن انقطاع در زنجیره انتقال هرچه زودتر از این بحران عبور کنیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9246



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96