اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۶۳۱ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان گلستان اختصاص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان از ۶۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، قدرت‌الله ع اب دی اظهار داشت:در سال‌های اخیر با توجه به شرایط استان، به پروژه‌های آبی و خاکی استان اهمیت بیشتری داده شده است.

وی گفت:براساس آمار، از سال 96 تا 98 از مجموع اعتبارات تملکی استان در حوزه تأمین، عرضه و بازچرخانی آب 26.5 درصد کل اعتبارات به این بخش اختصاص پیدا کرد.به عبارت دیگر از یکهزار و 665 میلیارد تومان اعتبار 442 میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافت.ضمن اینکه 22.6 درصد اعتبارات هم به بخش کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود:سال گذشته در فصل منابع آب 41 میلیارد تومان به آب منطقه‌ای، 50 میلیارد به شرکت آب و فاضلاب، 69.9 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین 25 میلیارد تومان از سرجمع استانی برای لایروبی و احیای آببندان‌ها تخصیص دادیم.

وی با بیان اینکه شرایط استان در زمینه آب به ویژه بخش شرب، خاص و بحرانی است، گفت:پیشنهادات‌مان را برای لایحه بودجه 1401 در اختیار نمایندگان و وزارت نیرو قرار داده‌ایم.
 

عابدی ادامه داد:امسال برای آبرسانی به شهر  گرگان  90 میلیادر تومان اعتبار دیده شد که امیدواریم دستگاه‌های مسئول بتوانند بخشی از مشکلات آب شرب را در مرکز استان برطرف کنند.

وی درباره تأمین آب شرب روستاها هم گفت:631 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی روستایی در استان پیش بینی شده که 217 میلیارد تومان از منابع ملی و 402 میلیارد تومان از منابع استانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود:از محل اعتبارات محرومیت زدایی که 448 میلیارد تومان منابع برای استان در نظر گرفته شد، سهم آب شرب 116 میلیارد تومان معادل 26 درصد کل اعتبارات این بخش است.


http://www.caspiankhabar.com/92462



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96