اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به نفع جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به نفع مردم است اما ممکن است آنها که پیش از این، سود و بهره زیادی می‌بردند، واکنش نشان دهند.

به گزارش کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه گرگان بررسی طرح ترمیم قدرت خرید مردم در مجلس شورای اسلامی را ارز شمند دانست و اظهار کرد:این طرح کمکی خوبی برای آن دسته از مردمی است که حقوق ثابت یا درآمدی ندارند و متأسفانه جمعیت این قشمر هم کم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه در این طرح ارز ۴۲۰۰ تومانی جز برای دارو و گندم، حذف خواهد شد، افزود:البته به گفته کارشناسان حذف این ارز مشکلاتی ایجاد می‌کند اما برای جلوگیری از مشکلات آینده این طرح، باید هم اکنون مردم نسبت به اجرای آن آگاهی کافی و لازم را داشته باشند.

وی حذف این ارز را به نفع مردم و جامعه دانست و گفت:ممکن است آنها که پیش از این، از ارزهای ۴۲۰۰ تومانی سود و بهره زیادی می‌بردند، واکنش نشان داده و مطالبی را در جامعه مطرح کنند.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد:هم اکنون در جامعه افراد زیادی هستند که حتی قدرت خرید میوه و خوردن غذاهای مناسب را ندارند و یکی از مشکلات جامعه است که با این طرح برطرف خواهد شد.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل سرما تصریح کرد:مسئولان باید به منظور تأمین گاز زمستان برنامه‌ریزی کنند و از سوی دیگر مردم باید در مصرف بهینه سازی را لحاظ نمایند تا در زمستان که بدون شک زمستانی سرد خواهد بود مشکلی نداشته باشیم.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به در پیش بودن اول آذر روز روشندلان افزود:بسیاری از این روشندلان جوان هستند و دارای توانمندی‌ها و استعدادهای فراوان که می‌توان از آن در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره علامه طباطبایی صاحب کتاب تفسیر المیزان و یادآور شد:آیت الله علامه طباطبایی شخصیتی کم نظیر عالم تشییع بود وتحول در حوزه علمیه قم به خصوص در بحث تفسیر از زمان حضور ایشان صورت گرفت و برای نگارش این کتاب بیش از ۲۰ سال زحمت کشیده شد.


http://www.caspiankhabar.com/92476



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96