اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مشکلات توتون‌کاران استان گلستان برطرف می‌شود
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: اگر تا اول دی‌ماه مشکل خرید توتون در کشور حل نشود مجوز صادرات را برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر خواهیم کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، اکبر شهباززاده صبح امروز در جلسه حل مشکلات  توتون ‌کاران استان گلستان با حضور مسئولان استانی اظهارداشت:تعهدات خرید برگ توتون توسط واحد‌های فرآوری تا پایان آذر ماه امسال باید اجرایی شود.

وی افزود:اگر تا اول دی‌ماه مشکل خرید توتون در کشور حل نشود مجوز صادرات را برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر خواهیم کرد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر  دخانیات  کشور با بیان اینکه کشاورزان نگران فروش محصول توتون خود نباشند، اظهار کرد:در حال رصد مشکلات این حوزه بوده و برنامه مدونی برای ساماندهی مشکلات توتون‌کاران در دستورکار داریم که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس شرایط صادرات محصولات را فراهم آورده و کشت توتون را افزایش دهیم.

 فرماندار  شهرستان علی آباد کتول نیز در این جلسه، خواستار حل مرحله‌ای مشکلات توتون‌کاران منطقه شد.

علیرضا بابازاده رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به سهم کشت توتون در اشتغالزایی منطقه و همچنین سهم بالای میزان تولید توتون استان در کشور اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات توتون‌کاران و حمایت از این محصول شد.

وی همچنین بر ایجاد صنایع جانبی توتون و حضور سرمایه‌گذاران کشوری برای انجام این مهم در استان با توجه به حجم توتون تولیدی استان تاکید کرد.


http://www.caspiankhabar.com/92478



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96