اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

سرعت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در گرگان افزایش می یابد
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: سرعت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در گرگان افزایش می یابد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  راه و شهرسازی  گلستان، حسین محبوبی از تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در سایت سعدآباد  گرگان  خبر داد و اظهار کرد:هم اکنون سه پروژه در سایت سعدآباد گرگان در قالب طرح اقدام ملی مسکن با ظرفیت ۳۸۸ واحد مسکونی درحال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه دو پروژه به کارگزاری ستاد اجرایی حضرت امام(ره)و یک پروژه به کارگزاری  بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی استان در حال اجرا است، افزود:دو قطعه زمین در سایت مسکن مهر سعدآباد به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، برای احداث واگذار شده که شامل یک به مساحت بیش از ۱۰ هزارمترمربع در قالب هفت بلوک ۲۰ واحدی و مجموعاً ۱۴ واحد و یکی به مساحت بیش از چهار هزار مترمربع در قالب چهار بلوک ۲۰ واحدی مجموعاً ۸۰ واحد است و متقاضیان مربوط به آنها به پروژه تخصیص داده شد.

محبوبی ادامه داد:همچنین یک قطعه زمین در سایت مسکن مهر سعدآباد به مساحت حدود نه هزار و ۷۰۰ متر مربع در قالب کارگزار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، واگذار شده که ۱۶۸ واحد شامل پنج بلوک ۲۴ و ۳۶ واحدی در ۶ طبقه روی پیلوت در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود:در قطعه زمین ۱۴۰ واحدی ستاد اجرایی، تجهیز کارگاه انجام شده و پیمانکار زیرساخت چهار بلوک را اجرا و از این چهار بلوک، دو بلوک در مرحله اجرای سقف سوم و دو بلوک هم سقف دوم اجرا شده و در مرحله اجرای ستون طبقه سوم است.

وی اضافه کرد:سه بلوک دیگر هم در مرحله اجرای زیرساخت است و درخصوص قطعه ۸۰ واحدی نیز فونداسیون و ستون طبقه اول دو بلوک انجام شده و دو بلوک هم در مرحله اجرای فونداسیون است.


http://www.caspiankhabar.com/92481



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96