اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد:

کاهش فوتی‌های کرونایی در گلستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در هفته گذشته مجموعاً ۴ نفر بر اثر کرونا در استان جان خود را از دست دادند درحالی‌که این آمار در هفته قبل از آن، ۶ نفر بوده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، عبدالرضا فاضل  صبح امروز ۲۹ آبان ماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا ، با اشاره به بهبود شرایط رنگ‌بندی کرونایی کشور، اظهار کرد:به جز دو استان که وضعیت نسبتاً نگران‌کننده‌ای از نظر شیوع کرونا دارند، سایر استان‌ها از جمله استان گلستان شرایط نزولی شیوع را دارند.

وی با بیان اینکه تعداد شهرهای قرمز کشور به ۸ شهر کاهش‌یافته است، افزود:در سطح استان گلستان به جز دو شهرستان علی‌آبادکتول و گرگان که شرایط زرد را تجربه می‌کنند، سایر شهرستان‌ها در شرایط آبی به سر می‌برند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با اشاره به بستری بودن ۱۹۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان، خاطرنشان کرد:از این تعداد ۴۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۴ نفر از این بیماران متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

فاضل تعداد کل بیماران کرونایی فوت شده در استان گلستان در هفته گذشته را ۴ نفر اعلام کرد و گفت:آمار فوت بیماران کرونایی در استان گلستان نسبت به هفته پیش از آن دو نفر کاهش داشته است.

وی از تزریق ۲ میلیون و ۱۷۴ هزار دوز  واکسن  نوبت اول در استان گلستان خبرداد و گفت:از این تعداد یک میلیون و ۲۴۳ هزار دوز در نوبت اول و ۹۲۶ هزار دوز در نوبت دوم تزریق شده است که نشان‌دهنده تزریق ۸۵ درصدی واکسن نوبت اول و حدوداً ۶۴ درصدی نوبت دوم در استان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه تعداد ۴ هزار و ۱۴۸ دوز واکسن در نوبت سوم یا بوستر در سطح استان تزریق شده است، تصریح کرد:به جز دو شهرستان مراوه‌تپه و گمیشان که وضعیت مطلوبی در تزریق واکسن و رساندن شهرستان به سطح ایمنی عمومی ندارند، سایر شهرستان‌ها با رشد نسبتاً خوبی همراه بوده‌اند.


http://www.caspiankhabar.com/92485



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96