اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳۷۵ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران بسیجی آزاد شدند
فرمانده سپاه گلستان با بیان اینکه بسیج، تشکیلاتی صرفاً نظامی نیست، گفت: بسیج در زمان بحران‌ها و سختی‌ها همواره در کنار مردم بوده و هست و ما جلوه‌های ایثار و حماسه را در رزمایش کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی شاهد بوده‌ایم.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در آغاز نوزدهمین مرحله رزمایش استانی کمک مومنانه با بیان اینکه خدمت به مردم برای سپاه و بسیج یک افتخار بزرگ است، اظهار داشت:نهاد مقدس بسیج که تبدیل به شجره طیبه شده است، نهادی برخاسته از متن جامعه بوده و مردمی است.

وی گفت:گفتمان بسیج"خدمت رسانی به مردم و برای مردم"است و در تمام عمر پر افتخار این نهاد انقلابی و مردمی، همواره شاهد بوده‌ایم که در زمان‌های سخت و حساس و بحران‌ها همواره در کنار مردم و سایر دستگاه‌های خدمت رسان حضور داشته است.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود:در وقایعی که طی سال‌های اخیر در استان گلستان رخ داد از سیل اسفند 97 و فروردین 98 گرفته تا زلزله‌هایی که در گوشه و کنار این استان رخ داد و کرونا، بسیج همواره در خط مقدم کمک به مردم قرار داشته است.

وی تأکید کرد:بسیج صرفاً یک تشکیلات نظامی نیست بلکه یک فرهنگ ناب بر اساس تعالیم مکتب وحی بوده و قداست بسیج به همین دلیل است.
 

 سردار ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد:همین جلوه‌های ایثار و حماسه در رزمایش کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی در ماجرای کرونا بر اساس فرهنگ بسیجی پیش رفت و توانستیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد:از زمان دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رساندن کمک‌ها به دست نیازمندان، سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان تاکنون 500 هزار بسته کمک معیشتی را در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده است و این روند حتما ادامه خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 375 زندانی جرایم مالی غیر عمد نیز به همت بسیج حقوقدانان و با مشارکت خیران از زندان‌ها آزاد شدند و امروز هم 123 زندانی جرایم غیرعمد دیگر نیز به مناسب هفته بسیج آزاد شده و به آغوش خانواده بازمی‌گردند.


http://www.caspiankhabar.com/92486



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96