اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: باید رشد ۷.۳ درصدی در گلستان محقق شود
استاندار گلستان با اشاره به لزوم تحقق رشد ۷.۳ درصدی استان گلستان گفت: نیمی از این رشد از طریق بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود محقق می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مقامات استانی با اشاره سخنان رئیس جمهور اظهار داشت:آقای دکتر رییسی از لزوم تحول در کشور سخن گفته است و ما باید در همین راستا در استان گلستان عمل‌کنیم.

زنگانه افزود:باوجود آنکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، می توانیم با تفکرات بسیجی و انقلابی از این مرحله عبور و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تحقق رشد 7.3 درصدی گلستان گفت:نیمی از این رشد از طریق بهره وری از ظرفیت های موجود محقق می شود.
 

 استاندار گلستان ادامه داد:برای تحقق نیمی دیگر از تحقق رشد، نیاز است از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی به طور کامل استفاده کنیم.

به گفته زنگانه، بانک ‌هایی که کمتر از 40 درصد از منابع خود را وارد کار کرده اند باید منابع خود را هرچه سریعتر وارد عرصه کنند.

سید احسان خاندوزی در سفر یک روزه خود صبح امروز به گلستان از گمرک مرزی اینچه برون بازدید کرد‌.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با علمای اهل سنت، شرکت در جلسه شورای اداری و شورای گفتگو و بخش خصوصی از جمله برنامه های امروز وزیر اقتصاد و دارایی بوده است.

دکتر خاندوزی در ادامه سفر یک روزه خود قرار است تا ساعتی دیگر در ویژه برنامه یادمان روز ملی گرگان سخنرانی و سپس با حضور در سیمای مرکز گلستان از ساعت 21 در گفتگوی ویژه خبری شرکت کند.


http://www.caspiankhabar.com/92494



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96