اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در صحن شورای شهر؛

فرمانده سپاه گلستان از بی‌توجهی به محلات حاشیه شهرگرگان انتقادکرد
فرمانده سپاه نینوای گلستان از بی توجهی به محلات حاشیه شهر گرگان انتقاد کرد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، سردار علی ملک شاهکوهی عصر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهارکرد:امروز بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی، بلایای طبیعی،کرونا، سیل و غیره ورود کرده و عملکرد بسیار درخشانی داشته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود:صرفاً کسانی که به سازمان بسیج مراجعه می‌کنند، بسیجی نیستند بلکه بسیجی کسی است که به آرمان انقلاب پایبند بوده و به مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه مسئولیت اعضای شورای شهر سنگین است و باید عاقلانه تصمیم گیری کنند، تذکر داد:دوران رقابت تمام شده و در چشم به هم زدن این فرصت‌ها هم می‌گذرد لذا باید از فصل خدمت به درستی استفاده کرد که این امر با وحدت میسر می‌شود.

ملک شاهکوهی گفت:در شهر امکانات و زیرساخت‌های متعدد وجود دارند و باید اعضا از این وفور نعمت برای کمک به مردم استفاده کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد:تپه نورالشهدای گرگان به عنوان یک الگوی دفاع مقدس مهجور واقع شده است، چرا ما در عملکرد شهرمان در زمینه دفاع مقدس نسبت به سایر شهرها و استان‌ها افتاده‌ایم؟

وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت:هدف را باید بزرگ دید و از تجربیات دیگران استفاده کرد.

ملک شاهکوهی بر توزیع عادلانه خدمات در محلات مختلف شهر تاکید کرد و افزود:حضور در انتخابات و راهپیمایی‌ها، قطعی آب و برق برای محلات محروم است اما خدمات را به بالای شهر ارائه می‌دهیم.

توجه جدی به ظرفیت‌های موجود، ایجاد یادمان‌های شهدا، عدم ورود به جریانات سیاسی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم از جمله مسائلی بود که فرمانده سپاه نینوا گلستان بر آن تاکید کرد.

وی بیان کرد:عواملی به صورت عمد یا غیرعمد دست به دست هم داده که جذب گردشگر در استان موفق نباشد باید از ظرفیت‌های استان به درستی استفاده کنیم.

مرمت میدان شهدا، شکل‌گیری کارگروه فرهنگی با حضور دستگاه‌های مرتبط، احترام به رأی یکدیگر از جمله مسائلی بود که ملک شاهکوهی به آن اشاره کرد.


http://www.caspiankhabar.com/92496



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96