اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل برق گلستان:

۱۹۱ هزار متر شبکه فرسوده برق گلستان با کابل خودنگهدار جایگزین شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: ۱۹۱ هزار متر شبکه های فرسوده برق با کابل خودنگهدار در گلستان تا پایان سال ۹۹ جایگزین شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی اکبر نصیری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:۱۹۱ هزار متر شبکه های فرسوده  برق  با کابل خودنگهدار در گلستان تا پایان سال ۹۹ جایگزین شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود:هدف از این طرح، جلوگیری از تلفات توان و انرژی، توجه به مسائل زیست محیطی، رعایت مبلمان شهری است.

وی ادامه داد:بهبود کیفیت ولتاژ و رفع نوسانات شبکه، رفع حریم های شبکه و کاهش حوادث نیروی انسانی، کاهش خاموشی های خواسته و ناخواسته و رعایت نرخ خاموشی، رفع سرقت سیم شبکه و انرژی از دیگر مزایای اجرای این طرح سیم به کابل است.

نصیری اضافه کرد:جهت اجرای این طرح، تا کنون ۴۳۳ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد:از این مقدار ۸۸ درصد در مناطق شهری و ۱۲ درصد در مناطق روستایی این طرح اجرا شده است.

وی گفت:چشم انداز شرکت برای تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در سال ۱۴۰۰، هزار و ۹۰۵ کیلومتر است که این مهم به سرعت در حال انجام است.

نصیری اضافه کرد:این طرح طی پنج سال قرار است در کل استان با اولویت پیمانکاران بومی اجرا شود که در صورت نیاز از پتانسیل پیمانکاران استان های همجوار با برگزاری مناقصه و طی مراحل قانونی نیز استفاده خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92504



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96