اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس شورای حل اختلاف گلستان خبر داد

پایان مناقشه ۱۰ ساله با ریش سفیدی و سازش/ سازش در ۲۴۰۰۰ پرونده با پادرمیانی شورای حل اختلاف
رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان با اشاره به اینکه صلح و سازش میان افراد از پسندیده‌ترین امور نزد خداست، گفت: از ابتدای سال تا به امروز ۲۴ هزار پرونده با پادرمیانی شورای حل اختلاف حل مختومه شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، احمد جعفری امروز با اشاره به اینکه یکی از مواردی که می‌تواند از اطاله دادرسی و افزایش حجم پرونده‌ها در دادگاه‌ها بکاهد ریش سفیدی و پادرمیانی است، اظهار کرد:شوراهای حل اختلاف با همین هدف و با حضور معتمدین و ریش سفیدان مورد اعتماد جامعه شکل گرفته و در این راستا در سالها متمادی نسبتا موفق نیز بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بالغ بر ۲۴ هزار پرونده با پادرمیانی شوراهای حل اختلاف در استان گلستان خاتمه یافته است، افزود:در این پرونده ها پس از گفت و گو و ایجاد سازش با توافق طرفین پرونده بدون مراجعه به سایر مراحل قضایی مختومه شده است.

رئیس  شورای حل اختلاف  استان گلستان از پایان مناقشه ۱۰ ساله در یک پرونده با موضوع دعوای ملکی پس از پادرمیانی شورای حل اختلاف خبر داد و خاطرنشان کرد:طرفین این پرونده از ۱۰ سال پیش بر سر ۵ هزار مترمربع زمین در یکی از روستاهای بخش کمالان با یکدیگر اختلاف داشتند و تلاش‌ها برای حل این مسئله بی‌نتیجه ماند و کار به دادگاه کشید.

جعفری با تاکید بر اینکه پس از طرح دعوی، پرونده برای کمک به حل و فصل مسالمت آمیز به شورای حل اختلاف ارجاع شد، ادامه داد:نهایتا گفت و گو و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف کار ساز شد و با توافق طرفین به این دعوای ۱۰ ساله، پایان داده شد.


http://www.caspiankhabar.com/92529



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96