اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بستری‌های کرونا در بیمارستان‌های گلستان تقریبا نصف شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بستری‌های کرونا امروز به ۱۰۹ تَن رسید که تقریبا نصف دیروز است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرضا فاضل  رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان بستری‌های امروز  کرونا  در مراکز  درمانی  را ۱۰۹ تَن اعلام کرد و گفت:این تعداد در مقایسه با دیروز که ۲۰۰ بیمار بود، تقریبا نصف شده است.


عبدالرضا فاضل افزود:از بستری‌های امروز ۳۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و ۱۶ بیمار هم حالشان وخیم است و برای ادامه درمان با دستگاه نفس می‌کشند.


فاضل ادامه داد:کاهش بستری‌ها امیدبخش است، اما با جهش‌های هر روز کرونا به ویژه سویه جدید اُ میکرون از هم استانی‌ها می‌خواهیم همچنان رعایت بهداشت به ویژه زدن ماسک را جدی بگیرند و اگر تا به حال واکسن نزده اند زودتر اقدام کنند.


او گفت:هم اکنون درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان به طور کامل واکسینه شده اند یعنی دو نوبت واکسن تزریق کرده اند و امیدواریم کسانی که هنوز نوبت اول واکسن خود را نزده اند هم تعلل را کنار بگذارند و واکسن بزنند.


دکتر فاضل از آغاز تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به جمعیت بالای ۴۰ سال استان هم اشاره کرد و گفت:همه ۴۰ سال به بالا‌هایی که از نوبت دوم واکسن برکت و سینوفارم آنها، سه ماه گذشته است می‌توانند برای تزریق به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه کنند.


هم اکنون همه شهر‌های استان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.


http://www.caspiankhabar.com/92542



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96