اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز رسیدگی ویژه به پرونده درگیری مسلحانه در علی‌آبادکتول/اتمام حجت دادستان با اراذل و اوباش
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد کتول از آغاز رسیدگی فوق‌العاده به پرونده عوامل درگیری دسته جمعی در یکی از محله‌های این شهر در شعبه دوم بازپرسی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، حسینعلی ایزد، از آغاز رسیدگی فوق‌العاده به پرونده عوامل درگیری دسته جمعی در یکی از محله‌های این شهر در شعبه دوم بازپرسی خبر داد و اظهار داشت:عوامل این  نزاع  دسته جمعی 12 نفرهستند که 3 نفر از آنان با صدور قرار، بازداشت هستند و 3 نفر دیگر از عوامل هم که در درگیری زخمی شده‌اند تا زمان طی شدن مراحل درمانی در بیمارستان، تحت نظر قرار دارند.

 دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد کتول با اشاره به صدور دستور جلب 6 نفر دیگر از عوامل این درگیری گفت:بهتر است این افراد، زودتر خودشان را به دادسرا یا پلیس اطلاعات علی‌آباد کتول معرفی کنند.
 

وی با بیان اینکه بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری به هیچ عنوان پذیرفته نیست، تاکید کرد:با مخلان نظم و آسایش عمومی برخورد قاطع و بدون اغماض صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است، دو روز پیش تعدادی جوان بین 20 تا 25 سال در یکی از محله‌های علی‌آباد کتول با یکدیگر درگیر شدند و در جریان این درگیری، از اسلحه شکاری نیز استفاده کردند.


http://www.caspiankhabar.com/92544



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96