اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست پلیس راهور گلستان خبر داد:

محدودیت تردد از درب منازل در گرگان
سرپرست پلیس راهور استان گلستان گفت: به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا، محدودیت تردد خودروها از صبح روز ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ در سطح شهر گرگان از درب منازل اجرا خواهد شد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با  کاسپین خبر  اظهارکرد:به منظور قطع زنجیره ویروس  کرونا ، محدودیت تردد خودروها از صبح روز ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ در سطح شهر  گرگان  از درب منازل اجرا خواهد شد.

وی افزود: براساس تصمیمات و تدابیر ابلاغی راهور ناجا با رویکرد پیشگیری از نشر و گسترش بیماری کرونا با هدف حفظ سلامت شهروندان،  پلیس راهور   استان  از صبح روز چهار شنبه محدودیت تردد در سطح شهر گرگان و شهرستان‌های تابعه را از درب منازل اجرایی خواهد کرد.

مهاجر بسطامی بیان کرد:دوربین‌های کنترلی ثبت تخلف سطح شهر گرگان و شهرستان‌هایی که دارای تجهیزات کنترلی الکترونیکی هستند در خصوص رانندگانی که به این مهم توجه نکنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند داشت.

وی تأکید کرد:همه عوامل اجرایی طرح در صورت رؤیت خودروهایی که در سطح شهر تردد غیر ضروری داشته باشند ضمن اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو هم به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

مهاجر بسطامی ضمن ابراز قدردانی از همه هم استانی‌هایی که به پویش در خانه بمانیم توجه کافی داشته اند ابراز امید واری کرد که با تلاش و جدیت همه شهروندان بحث تردد در روز ۱۳ منتفی شود.

وی تصریح کرد:همه تفرجگاه‌ها، اماکن تفریحی، پارک‌ها در روز مذکور بسته و از تردد همه شهروندان ممانعت به عمل خواهد آمد، ضمن اینکه این محدودیت تردد توسط عوامل پلیس راهور استان با همکاری کارکنان انتظامی در سطح شهرهای استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مهاجر بسطامی خاطر نشان کرد:یقیناً با همت و توجه آحاد جامعه به تذکرات کادر درمانی و با مساعدت متولیان امر، یقیناً بر این بیماری فائق و غلبه خواهیم کرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9256



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96