اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون استاندار گلستان:

تخلفات هیات مدیره پتروشیمی گلستان محرز است/ قوه قضائیه ورود کند
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تمامی تخلفات هیات مدیره پتروشیمی محرز است و امیدواریم ره آورد سفر رییس قوه قضاییه تعیین تکلیف این موضوع باشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محمد دهنوی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری گلستان با بیان این نکته که درآمد سرانه خانوارهای گلستانی پایین تر از میانگین کشوری است، اظهار کرد:راز محرومیت استان برخورداری و پیشرفت های سایر استان ها است.

معاون هماهنگی و امور  اقتصادی   استانداری  گلستان ادامه داد:اطمینان دارم به گلستان ظلم شده تا سایر استان ها آبادتر باشد.

دهنوی به ایجاد کمیته ویژه با هدف بررسی محرومیت کشور تاکید کرد و گفت:عقب ماندگی گلستان در موضوع آب، برق و راه بسیار جدی است.

به گفته معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان، ایجاد منطقه آزاد اینچه برون بدون ساخت هایی مانند تامین انرژی و مسیر دسترسی ممکن نخواهد بود.

وی از ناکارآمدی برخی افراد در دوره های گذشته انتقاد کرد و گفت:مردم در گلستان باید احساس کنند که سرمایه گذاری آن ها ایمن است در حالی که ناکارآمدی برخی افراد در دوره های گذشته باعث، بی اعتمادی مردم این خطه برای سرمایه گذاری شده است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان گفت:تمامی تخلفات هیات مدیره  پتروشیمی  محرز است و امیدواریم ره آورد سفر رییس  قوه قضاییه  تعیین تکلیف این موضوع باشد.


http://www.caspiankhabar.com/92567



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96