اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان:

۲ طرح برای انتقال آرامستان گرگان پیش بینی شده است
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان با بیان اینکه طرح انتقال آرمستان گرگان از سال گذشته پیگیری می شود، گفت: در حال حاضر انتقال یا افزایش ظرفیت آرامستان فعلی در دست بررسی است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت مقسم اظهارکرد:با توجه به اینکه آرامستان فعلی  گرگان  در حال تکمیل ظرفیت است، باید تلاش کنیم تا راه کارهایی برای انتقال آن بیندیشیم، این موضوع در شورا هم در دست بررسی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری  شورای شهر  گرگان افزود:آرامستان جدید در جاده آق‌قلا به مساحت ۹ هکتار پیش بینی شده که متأسفانه فاز دوم آن دچار برخی مشکلات حقوقی است و باید به زودی برطرف شود.

مقسم با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۵۰ قبر دو طبقه در فاز اول آماده شده است، ادامه داد:هفته قبل به همراه دیگر اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری از این مکان بازدیدی داشتیم و موارد ضروری مطرح شد.

وی اضافه کرد:ایجاد فضای سبز، قبور خانوادگی و شهدا، سردخانه، ایجاد تأسیسات آب، برق و گاز، محوطه و فضای باز، سرویس بهداشتی و پارکینگ از جمله بخش‌هایی است که توسط شهرداری در قالب طرحی ارائه و در کمیسیون خدمات شهری و عمران مطرح شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت:در حال حاضر برای انتقال آرامستان دو نظریه متفاوت مطرح است، برخی معتقد هستند می‌توان با اضافه کردن ظرفیت از آرامستان فعلی استفاده کرد که البته این موضوع قابل بررسی است.

وی افزود:افرادی دیگر با اشاره به مسئله پارکینگ، معتقد هستند اگر ما به ظرفیت قبور اضافه کنیم با مشکل پارکینگ روبرو می‌شویم زیرا این مکان گنجایش دیگری ندارد.

مقسم تصریح کرد:هر دو طرح در مرحله بررسی قرار دارد و امیدواریم تا سال آینده بتوانیم مسئله انتقال آرامستان را حل کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/92575



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96