اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده حفاظت منابع طبیعی گلستان خبر داد:

شعله ور شدن مجدد آتش در دو جنگل گلستان/ دو بالگرد و نیروهای امدادی مشغول اطفای حریق
فرمانده حفاظت منابع طبیعی استان گلستان با اشاره به اطفای حریق در جنگلهای این استان در روزهای گذشته، گفت: وزش باد شدید مجددا شعله های آتش را در دو جنگل کلاله و مینودشت پدیدار کرده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سرهنگ گل بینی با اشاره به اینکه سه آتش سوزی در 48 ساعت گذشته به همت نیروهای  منابع طبیعی  اطفا شده بود، اظهار کرد:متاسفانه به دلیل وزش باد شدید در سطح استان به ویژه در شرق استان شاهد بروز مجدد شعله های آتش هستیم.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در جنگل«آق سو» کلاله  که روز گذشته اطفا شده بوده بود امروز مجددا شعله ور شده است، افزود:دو بالگرد به همراه نیروهای امدادی ما در حال کنترل و اطفای  حریق  هستند و همچنان فعالیت این عزیزان تداوم دارد که به علت وزش شدید باد روند عملیات با سختی بسیار مواجه است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با تاکید بر اینکه آتش سوزی در جنگل«مبارک آباد»شهرستان  مینودشت  نیز صبح امروز مجددا شعله ور شده بود، خاطرنشان کرد:پرسنل ما دقایقی پیش موفق به کنترل حریق شده اند اما تا پایان عملیات اطفا در منطقه حاضر خواهند بود.

گل بینی با اشاره به اینکه نیروهای جنگلبان، بسیج، نیروهای مردمی، مدیریت بحران و امدادگران هلال احمر در محل حادثه حاضر هستند، گفت:دو بالگرد نیز در فرودگاه کلاله حضور دارند که به صورت پیوسته مشغول اطفای حریق هستند.


http://www.caspiankhabar.com/92577



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96