اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان: وحدت رمز بقای انقلاب اسلامی است
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه دشمن نیز به این نتیجه رسیده که باید از درون به کشور ما نفوذ کند، گفت: براساس سخنان معمار کبیر انقلاب نیز رمز بقای انقلاب اسلامی وحدت است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  گرگان اظهار داشت:دشمن به این نتیجه رسیده که با ایجاد شبکه‌های فارسی زبان علیه ما شیعیان و در مجموع همه مسلمانان شبهه‌افکنی ایجاد کند زیرا می‌داند که مردم ما دیگر از هرگونه، گزینه‌ها و نیروهای نظامی، گزینه‌های روی میز و زیرمیز و حتی داعش نمی‌ترسند، به طوری که همین مردم پیشرفته‌ترین پهپادها را هدف قرار داده و حتی عین‌الاسد را در هم می‌کوبند.

امام جمعه موقت گرگان گفت:دشمنان یک روز عالم سنی را دسیسه خود قرار می‌دهند و این شخص انسان گول خورده‌ای می‌شود که برخلاف نظر بزرگان طریقتش نظر داده و این چیزی جز دسیسه آمریکایی نیست.
 

وی ادامه داد:بزرگترین ناامنی ها را آمریکا در سراسر دنیا ایجاد می‌کند، هر روز و ساعت بساط نظامی و نظامی‌گری راه می‌اندازد و حتی در یک حمله 200 هزار نفر را به خاک و خون می‌کشد، در چنین شرایطی جای تاسف است که اعضای شورای امنیت از او تقدیر می‌کنند.

خطیب جمعه موقت گرگان تصریح کرد:این که امروز عده‌ای در کشور حاضر نیستند واکسن بزنند و مسائلی را در این زمینه بیان می‌کنند بدون شک آن هم به سبب ایجاد شبهه از سوی مستکبران است که می‌خواهند مغز مردم را متلاشی کنند.


http://www.caspiankhabar.com/92580



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96