اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل محیط زیست گلستان خبرداد؛

پاکسازی حریق از پارک ملی گلستان/ آتش فعال نداریم
مدیر کل محیط زیست گلستان گفت: حریق در منطقه قوچ چشمه پارک ملی گلستان مهار شده است و عملیات پاکسازی کنده های نیم سوخته در حال انجام است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  محمدرضا کنعانی  در خصوص آخرین وضعیت عملیات اطفای  حریق  منطقه قوش چشمه  پارک ملی گلستان  اظهار کرد:هم اکنون آتش سوزی در منطقه مهار شده است، آتش فعالی در منطقه نداریم و عملیات پاکسازی کنده های نیم سوخته در حال انجام است.

وی افزود:علاوه بر دو بالگرد هوا فضا سپاه و هلال احمر، تعداد ۴۵ نیرو(۴۵ نیروی محیط زیست، ۸۵ نیروی مردمی و بسیج، ۱۷ نیروی منابع طبیعی)در منطقه حضور دارند و کنترل آتش سوزی را در دست گرفتند.

حریق در پارک ملی گلستان از روز چهارشنبه شروع شده و با توجه به شرایط آب و هوا، کاهش شدید رطوبت، افزایش وزرش باد گرم تا امروز ادامه داشت.

گزارش اولین حریق در روز چهارشنبه و در منطقه دره شمالی پارک ملی گلستان ارسال و نیروهای محیط بان، همیاران، نیروهای محلی و مردم روستای تنگراه به محل اعزام شده و قبل از تاریک شدن هوا آتش اطفا شد.

لازم به ذکر است، در چند روز گذشته وقوع ۲۵ فقره حریق در جنگل های استان اتفاق افتاد و طی آن ۴۵ هکتار از عرصه های منابع طبیعی در آتش سوخت.


http://www.caspiankhabar.com/92583



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96