اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تغییر فرمانداران در دستور کار استاندار گلستان/ ۲ فرماندار جدید معرفی شدند
استاندار گلستان پس از انتصاب معاونین سیاسی امنیتی و همچنین امور اقتصادی حالا دست به تغییر فرمانداران زده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، نزدیک به دو ماه از انتصاب  استاندار  جدید گلستان می‌گذرد.در این مدت آهنگ تغییر مدیران روند کندی داشته است اما حالا با انتخاب معاونان سیاسی امنیتی و امور اقتصادی استاندار،  علی محمد زنگانه  به سراغ تغییر فرمانداران رفته است.

پس از آمدن سیدعلی مهاجر به معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان، زنگانه تغییر فرمانداران را کلید زده و در نخستین اقدام، فرماندار شهرستان بندرگز را تغییر داده است.

29 آبان ماه نخستین فرماندار دولت سیزدهم در استان گلستان منصوب شد و حسین احمدی جای خود را به صابر حسن پور داد.او دکترای علوم سیاسی از دانشگاه شاهد تهران را دارد و پیش از این رئیس اداره سیاسی استانداری بود.

رئیس حراست و رئیس روابط عمومی  فرمانداری  بندرگز، کارشناس مسئول امور سیاسی و رئیس دفتر معاون استاندار از جمله سوابق دیگر حسن پور است.
 

در دومین گام، فرماندار شهرستان علی آبادکتول تغییر کرد و مجتبی جمالی جای خود را به ابراهیم احمدی داد هر چند گزینه‌های دیگری برای فرمانداری این شهرستان مطرح بود اما احمدی توانست اعتماد استاندار گلستان را برای تصدی این سمت به دست آورد.

احمدی سابقه معاونت فرمانداری علی آبادکتول در دولت دهم را نیز در کارنامه دارد و از این رو با وضعیت و نقاط قوت و ضعف شهرستان علی آباد کتول آشناست.

اما پس از مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای فرمانداری شهرستان کردکوی، محمدباقر مولائی فر جایگزین ابراهیم قدمنان شد.قدمنان هرچند از نیروهای اصلاح طلب غرب استان بود اما در مدت حضورش در این شهرستان توانست نظر قریب به اتفاق گروه‌های سیاسی را تأمین کند و می‌توان گفت یکی از رسانه‌ای ترین فرمانداران دولت روحانی به شمار می‌رفت.

حالا ایستگاه تغییر فرمانداران از غرب و مرکز استان به شرقی ترین شهرستان یعنی مراوه تپه رسیده است و امانگلدی ضمیر که در دولت یازدهم و دوازدهم در چند شهرستان، فرماندار بود بالاخره جای خود را به نیروی دیگری داد.استاندار گلستان امروز در حکمی لقمان قربانی را به عنوان فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه انتخاب کرد.

گفتنی است در همان روزهای نخست فعالیت زنگانه، استاندار گلستان با رفتن محمد حمیدی از فرمانداری گرگان، حجت یزدویی را به عنوان سرپرست فرمانداری مرکز استان منصوب کرده است.


http://www.caspiankhabar.com/92588



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96