اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۵۰۰ دستور قضایی در سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان گلستان صادر شد
رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور دستورات قضایی لازم برای پیگیری ۵۰۰ مورد از درخواست‌های مردمی مطرح‌شده در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به این استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی اظهارداشت:تاکنون نزدیک به 500 مورد از درخواست‌های مردمی که در سفر رئیس  قوه قضاییه  به ایشان ارائه شده بود، به دادگستری استان گلستان ارجاع و دستورات قضایی مورد نیاز برای پیگیری و اقدام صادر شده‌است.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد:بیشترین درخواست‌های ارجاع شده به استان گلستان در چند روز گذشته مربوط به اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری است.
 

وی گفت:به دستور رئیس قوه قضاییه این درخواست‌ها پس از ارجاع به استان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود و مواردی از نامه‌های مردم که حل آن‌ها به دلایل مختلف مقدور نیست، برای آنان توضیح داده خواهد شد.

آسیابی اظهار کرد:کسانی که در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان نامه داده‌اند، پس از دریافت پیامک مبنی بر ثبت درخواست خود، برای پیگیری به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری(کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل، طبقه دوم، دبیرخانه حوزه ریاست مراجعه کنند.

در سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان یک‌هزار و 905 درخواست مردمی واصل شد که هزار و 545 فقره مربوط به امور قضایی بود.


http://www.caspiankhabar.com/92601



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96