اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین وضعیت تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان؛ تیم مشکل مالی ندارد
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با اشاره به جذب یک حامی مالی جدید برای این تیم گفت: خوشبختانه تیم مشکل مالی ندارد و حتی می‌توانستیم بازیکن خارجی هم جذب کنیم.

نیکا بیکلیکلی اظهار داشت:بازی قبل ما با تیم گروه بهمن در دور برگشت مسابقات سوپرلیگ بود که وضعیت خوبی نداشتیم و این موضوع منجر به باخت تیم ما شد.

وی گفت:هر چند از نظر میانگین گل زده و خورده نتیجه بهتری نسبت به دور رفت کسب کردیک اما عملکرد ما در تعداد گل زده و در خط حمله ضعیف بود.ضمن اینکه تیم گروه بهمن بازیکن آمریکایی و یک بازیکن موثر دیگر که در مسابقات دور رفت آسیب‌دیده بود را در این بازی به‌کار گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری  گرگان افزود:در دفاع توانستیم بازیکنان حریف را کنترل کنیم اما در خط حمله نتیجه دلخواه را به دست نیاوردیم.اینکه حریف، قهرمان دو دوره کشور بود هم سبب شد تا بازیکنان آن عملکرد مورد انتظار را نداشته باشند.
 

ی ادامه داد:تیم شهرداری گرگان دیر بسته شد و بازیکنانی در اختیار ما قرار گرفتند که هدفگذاری مشخصی برای جذب آنها نشده بود.ضمن اینکه ظرفیت‌های بسکتبال بانوان در کشور ما محدود است و تیم‌هایی که زودتر بسته شدند بازیکنان ملی پوش و خوب را گرفته بودند.ما امسال در تیم بازیکن ملی پوش نداریم و با ترکیب 80 درصد بومی و 20 درصد بازیکن غیربومی، در مسابقات حضور داریم.

بیکلیکلی درباره عملکرد تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت:برنامه ریزی که اول فصل کرده بودیم و قول داده شد، حضور ما در پلی‌آف بود و خوشبختانه از چند هفته قبل تیم سوم گروه شدیم و به جز گروه بهمن و شیمیدر که میلیاردی برای تیم‌هایشان هزینه می‌کنند ما سایر رقبا را شکست دادیم و توانستیم خیلی راحت عنوان سوم گروه را کسب کردیم.

وی ادامه داد:با تصویب شورای شهر گرگان اکنون این تیم با نام شهرداری گرگان در مسابقات حضور دارد و به تازگی یک حامی مالی جدید هم به تیم اضافه شد و از نظر مالی مشکلی نداریم و حتی می‌توانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم و صحبت‌هایی با حامی مالی شد اما با توجه به اینکه تیم را برای این بسته بودیم که در جمع 8 تیم لیگ برتر قرار بگیریم فکر می‌کنم این هزینه‌کرد الان لازم نباشد و باید بتوایم برنامه درازمدتی داشته باشیم و سال آینده تیمی را ببندیم که در جمع 4 تیم برتر کشور باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/92605



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96