اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آقایی سردار آزمون در روسیه

سردار گنبدی ایران بازیکن سال روسیه شد/ سردار آزمون جا پای بزرگان می گذارد
سردار آزمون، بازیکن شاخص گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان بازیکن سال روسیه انتخاب و معرفی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سردار آموزن بازیکن اهل  گنبد کاووس  فوتبال  کشورمان که در اوج جوانی توانست به تیم ملی راه پیدا کرده و در همان سنین ابتدایی یاد و خاطره بزرگانی همچون علی دایی را در فوتبال کشورمان در ذهن تداعی کرد یکی دوسالی هست که حداقل هر ماه موضوع پیشنهاد یک تیم مطرح اروپایی به او در صدر خبرها قرار می گیرد، از چلسی و اینتر گرفته تا رم و لاتزیو اما او با قدرت به کار خود در لیگ  روسیه  ادامه داد تا یکی یکی افتخارات فوتبال را در این کشور درو کند.

او که دومین گلزن برتر خارجی تاریخ لیگ روسیه به شمار می رود بر اساس ارزیابی رسانه«اسپورت اکسپرس»به عنوان بازیکن برتر سال فوتبال روسیه انتخاب شد که موجی از شادمانی را در میان بازیکنان، مربیان و هواداران تیم زنیت روسیه و البته هموطنان عزیز ایرانی ما به ویژه در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس ایجاد کرد.

سردار آزمون تا کنون سه مرتبه با تیم زنیت قهرمان لیگ باشگاههای روسیه شده و در حال حاضر مورد توجه مدیران باشگاه لیون فرانسه قرار گرفته و به نظر می رسد در نقل و انتقالات زمستانی و یا نهایتا در انتهای فصل جاری مسکو را به مقصد یکی از کشورهای مطرح اروپایی ترک کند.

او که به مرور از حیث گلزنی در تیم ملی یکی یکی بزرگان فوتبال کشورمان را پشت سر می گذارد در صورت تداوم روند صعودی خود و دور شدن از حواشی می تواند به سرعت جا پای بزرگان فوتبال ایران از جمله علی دایی بگذارد.

 سردار آزمون که هم اکنون در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس به سر می برد در صفحه شخصی اینستاگرامی خود از موج انبوه پیامهای تبریک هموطنان ایرانی خود صمیمانه تقدیر کرده است.


http://www.caspiankhabar.com/92610



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96