اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون شهردار گرگان:

نخاله های ساختمانی را در شهر رها نکنید/ برون سپاری مجوزها در شهرداری صحت ندارد
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به اینکه شهرداری صدور مجوزهای شروع عملیات و خاکبرداری¬ها را به هیچ شرکت یا ارگانی تفویض اختیار نکرده، گفت: مردم به شائبه ها توجه نکرده و مراقب سواستفاده متخلفین باشند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، احمد سالاری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بروز برخی حواشی و ناهماهنگی ها در تخلیه نخاله های ساختمانی و صدور محوز شروع عملیات ساختمانی در شهر گرگان، اظهار کرد:به هیچ وجه نمی توانیم نارضایتی مردم و ناراحتی آنها از وقوع برخی ناهماهنگی ها و یا سواستفاده ها را تحمل کرده و قطعا برای رفع آن اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه صدور مجوز شروع عملیات ساختمانی و مجوز خاکبرداری ها پس از لحاظ نمودن مباحث فنی و نظریه مهندسین مربوطه تنها توسط شهرداری صورت می گیرد، افزود:سازندگان عزیز به هنگام عملیات خاکبرداری موظف هستند خاک و نخاله های حاصل از خاکبرداری خود را به معدن تخلیه در توسکستان که توسط شهرداری تهیه شده است انتقال دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه مدیریت کلیه این امور با شهرداری است، خاطرنشان کرد:تنها بحث نظارت در امور خاک و نخاله و جلوگیری از تخلیه غیرمجاز و همچنین حمل نخاله های ساختمانی به شرکت طرف قرارداد واگذار شده است.

سالاری با اشاره به اینکه هرگونه توقف عملیات خاکبرداری و ساختمانی تنها از طرف مامورین شهرداری انجام می شود، ادامه داد:هر حرکتی که باعث اختلال در امر خدمات رسانی به شهروندان و سازندگان شود قابل قبول نیست و در جلسات متعدد با فعالین این حوزه و نمایندگان انتظامی و دادستانی بر این موارد تاکید شده است.

وی تصریح کرد:حرکت باید بر مدار قانون باشد و رفتار خارج از مقررات و ضوابط قانونی مورد تایید شهرداری نیست و در صورت مشاهده مواردی خارج از ضابطه از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.


http://www.caspiankhabar.com/92614



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

شهرداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96