اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان خبرداد؛

نجات شهروند محبوس در حادثه آتش سوزی گرگان/ ۲ نفر مصدوم شدند
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به حریق منزل مسکونی در این شهر گفت: با حضور به موقع مأموران یک خانم مسن که در یکی از اتاق ها حبس شده بود، نجات یافت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، موسی الرضا صفری اظهارکرد:ساعت ۲۱ جمعه یک مورد انفجار و  حریق  منزل در گرگان گزارش شد که یک تیم اطفایی از ایستگاه شماره یک و تیم کمکی از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند..

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی  شهرداری  گرگان افزود:این حادثه در منزل مسکونی در خیابان جمهوری اتفاق افتاد که بنا بر اظهارات و شواهد، ساکنان منزل قصد پر کردن مخزن گاز LPG خودرو را داشتند که با نشت گاز و آتش سوزی شدید مواجه شدند.

وی ادامه داد:با حضور و تلاش تیم عملیاتی در محل حادثه حریق مهار و مخزن گاز مایع خودرویی جهت تخلیه به بیرون و فضای باز منتقل شد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت:با عملکرد سریع تیم های آتش نشانی یک خانم مسن که در یکی از اتاق ها حبس شده بود توسط تیم های عملیاتی نجات یافته و به وسیله نردبان به پایین منتقل شد.

صفری بیان کرد:در این حادثه دو آقا ساکن منزل که مشغول تخلیه مخزن گاز مایع بودند دچار سوختگی سطحی شدند که با حضور به موقع عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.


http://www.caspiankhabar.com/92639



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96