اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان:

شهرداری گرگان از مدیریت «النگدره» انصراف داد
شهردار گرگان گفت که شهرداری که تا پیش از این مدیریت بهره وری پارک جنگلی النگدره را بر عهده داشت از این وظیفه انصراف داد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، محمدرضا سبطی  اظهار کرد:متاسفانه اداره کل منابع طبیعی شروط سختگیرانه و یک جانبه ای را برای نگهداری پارک جنگلی النگدره برای شهرداری گذاشته است که ما قادر به قبول کردن آنها نیست.

وی با بیان اینکه شروط اداره کل منابع طبیعی مغایر با حقوق شهروندان گرگانی است، افزود:به دلیل این شروط، شهرداری از مدیریت بهره‌وری پارک جنگلی النگدره انصراف داده و امیدواریم مدیریت این پارک به دستگاهی که واجد شرایط است، واگذار شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد:از زمانی که مدیریت بهره وری پارک جنگلی النگدره به شهرداری واگذار شد این دستگاه هزینه های هنگفتی را برای محافظت، زیرسازی و ارائه خدمات به شهروندان متقبل شده است.

سبطی گفت:احداث جاده سلامت، تاسیس سرویس های بهداشتی، پارک و نمازخانه و همچنین نظافت این پارک از اقدامات شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه پارک جنگلی النگدره خارج از محدوده شهری بوده و شهرداری مازاد بر وظیفه اش عمل کرده است، گفت:ما در این سال ها علی رغم مشکلات مالی همواره تلاش کرده ایم تا خدماتی در حد مطلوب به شهروندان ارائه کنیم.

سبطی یادآور شد:یکی از وظایف اصلی شهرداری خدمت رسانی و رفاه حال شهروندان گرگانی و همچنین جذب گردشگر است.


http://www.caspiankhabar.com/92642



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96