اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال
تیم شهرداری گرگان با برتری قاطع مقابل پالایش نفت آبادان به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر بسکتبال ادامه داد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه الف و از هفته چهاردهم، عصر امروز تیم شهرداری گرگان در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف پالایش نفت آبادان رفت که این دیدار با برتری قاطع ۹۱ بر ۶۶ گرگانی‌ها همراه بود تا مدافع عنوان قهرمانی مقتدرانه صدرنشین گروه الف باشد.

نماینده گرگان در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج(۱۱-۲۳)،(۱۶-۲۰)و(۱۹-۲۹)پیروز شد و فقط کوارتر سوم را با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ واگذار کرد.

 مهران حاتمی سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه پری پتی، محمد جمشیدی، کریستوفر اوانز، امیر صدیقی و میثم میرزایی به میدان فرستاد و در آن سو تیم پالایش نفت آبادان با هدایت علی توفیق و ترکیب اولیه رضا رنجبر، احسان دلیرزهان، سعید محمدی، رضا نادری و علی دورقی در میدان حاضر بود.

پری پتی بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان با کسب ۱۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس گل، یک توپ ربایی، یک بلاک شات و مجموع اثرگذاری ۱۸ بهترین بازیکن میدان بود.

عدنان شاوردی بازیکن پالایش نفت آبادان هم با کسب ۱۴ امتیاز، ۶ ریباند، دو پاس گل و مجموع اثرگذاری ۱۷ بهترین بازیکن تیمش بود.

شهرداری گرگان با کسب ۱۲ برد و یک باخت در مجموع ۱۳ بازی و ۲۵ امتیاز صدرنشینی‌اش در پایان مرحله مقدماتی گروه الف را تثبیت کرد و در آخرین دیدارش(معوقه هقته دهم)، شنبه ۱۸ دی در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.


http://www.caspiankhabar.com/92643



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96