اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه استان گلستان: دشمنان از نام شهید سلیمانی هم می‌ترسند
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه یکی از دلایل جاودانه شدن سردار سلیمانی در قلوب و اذهان، مردم‌داری و مردم‌یاری حاج قاسم بود گفت: دشمنان از نام شهید سلیمانی هم می‌ترسند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:شهید سلیمانی شخصیتی ممتاز و بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که امنیت امروز ایران اسلامی، مدیون مجاهدت‌های این شهید بزرگوار و دیگر شهدایی است که در راه انقلاب و اسلام جان خود را تقدیم کردند.

وی گفت:سردار سلیمانی فردی اثرگذار در مناسبات منطقه‌ای بود و پیروزی‌های بزرگ جبهه‌های مردمی در کشورهای منطقه مانند سوریه و عراق حاصل تدبیر او بود.امروز مردم کشورهایی که روزی تهدید داعش را بالای سر خود می‌دیدند بیش از هر کس دیگری قدردان حاج قاسم و دیگر رزمندگان هستند.

فرمانده  سپاه  نینوای استان با بیان اینکه آمریکا تاوان ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی را به‌زودی پس خواهد داد افزود:آمریکایی‌ها هزاران میلیارد دلار در منطقه خرج کرده بودند تا اینجا بمانند و امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند اما حالا با خفت و خواری از منطقه در حال فرار هستند.
 

وی با بیان اینکه امروز سردار سلیمانی در دنیا تکثیر شده است خاطرنشان کرد:دشمن از تشییع باشکوه شهید سلیمانی ترسید و هنوز هم از نام حاج قاسم می‌ترسد چرا که خون شهید سلیمانی سبب بیداری بیشتر ملت‌های مسلمان و انسان‌های آزادیخواه جهان شده است.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه یکی از دلایل جاودانه شدن سردار سلیمانی در قلوب و اذهان، مردم‌داری و مردم‌یاری حاج قاسم بود، ادامه داد:سردار سلیمانی انسانی خدایی بود چون فارغ از دین، مذهب و مکتب افراد، هر جا می‌دید مظلومی فریاد کمک سرداده وارد میدان می‌شد.

وی با اشاره به اینکه خط کشی‌های سیاسی و مذهبی جایی در سیره و روش سردار سلیمانی نداشت، خاطرنشان کرد:در منش و سیره شهید سلیمانی فرقی بین شیعه و سنی، مسلمان و غیرمسلمان نبود؛ او خود را وقف اسلام کرده بود.


http://www.caspiankhabar.com/92644



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96