اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین مهلت دادگستری برای راه اندازی تنها مرکز آنژیوگرافی شرق گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای راه اندازی تنها مرکز آنژیوگرافی شرق استان به دانشگاه علوم پزشکی مهلت یک هفته ای داده شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر آسیابی رئیس کل  دادگستری  گلستان گفت:در بازدید از مرکز آنژیوگرافی  گنبد کاووس، به مسئولان  دانشگاه علوم پزشکی  استان برای رفع مشکل و باز شدن این مرکز، یک هفته فرصت دادیم.

آسیابی گفت:مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس علیرغم تجهیز و آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی، به بیماران قلبی خدماتی ارائه نمی دهد.

او گفت:حوزه سلامت یکی از مصادیق بارز حقوق عامه است و از آن جا که قبلا نیز چند باری برای راه اندازی این مرکز به دانشگاه مهلت داده بودیم این آخرین فرصت است.

آسیابی گفت:اگر پس از مهلت تعیین شده این مرکز بازگشایی نشود، دادستان مرکز استان ماموریت دارد علت را بررسی و برای مسئولان درمانی به اتهام ترک فعل پرونده تشکیل دهد.

این مقام ارشد قضایی استان گفت:درصد قابل توجهی از بیماران قلبی گلستان مربوط به شرق استان هستند که اگر بخواهند از خدمات آنژیوگرافی بهره‌مند شوند باید با طی مسافت‌های طولانی به مرکز استان یعنی گرگان و یا بیمارستان امیرالمومنین(ع)در کردکوی مراجعه کنند که زمان بر و هزینه بر است و می‌تواند به قیمت جان بیماران تمام شود.


http://www.caspiankhabar.com/92646



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96