اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تردد در محورهای کوهستانی گلستان با زنجیر چرخ امکان دارد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به ریزش نزولات جوی در استان از صبح امروز و بویژه برف در ارتفاعات، از رانندگان و کاربران جاده ای خواست که برای تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را نیز آموزش دیده باشند.

به گزارش  کاسپین خبر ،غلامرضا بیکی دوشنبه شب در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت:بارش برف در ارتفاعات کوهستانی استان نظیر درازنو، خوش ییلاق، گلیداغ، افراتخته و اکثر محورهای کوهستانی از بعدازظهر امروز شروع شده و با وجود نمک پاشی و برفروبی راهداران اما این جاده ها لغزنده بوده و تردد بدون زنجیر چرخ در آنها امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه هم استانی ها از ترددهای غیرضروری بویژه در محورهای کوهستانی پرهیز کنند،اظهارداشت:شرایط جوی ناپایدار دیگری نیز از چهارشنبه وارد استان می شود.

به گفته بیکی، عصر امروز قرارگاه مرکزی زمستانه استان با حضور مدیرکل بحران استانداری استان و مدیر کل هواشناسی در محل مدیریت راههای این اداره کل جهت هماهنگی های لازم برای رویارویی با بحران های ناگهانی جوی تشکیل شد.

معاون  راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد:راهداران و عوامل راهداری استان هم اینک در حال برف روبی و نمک پاشی محورها هستند و مرکز مدیریت راههای استان نیز با شماره تماس 01732480019 و تلفن گویای 141 بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده ای می باشد.

استان گلستان بیش از 5 هزار و 200 کیلومتر انواع راههای روستایی، فرعی، اصلی و بزرگراهی دارد که یکهزار و 750 کیلومتر آن کوهستانی است.


http://www.caspiankhabar.com/92651



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

راهداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96