اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی بین مردم
امام جمعه گرگان با اشاره به فعالیت گسترده دشمن در فضای مجازی و شبکه های مجازی، گغت: بدخواهان نظام می خواهند در بین مردم یأس و نامیدی ایجاد کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی  سیاسی   نماز جمعه   گرگان  اظهارکرد:دشمن هیچگاه به دنبال راحتی و حل مشکلات مردم ما نیست و هنگامی که منافع خود را در منطقه در معرض خطر می بیند، تلاش می‌کند آن را به شیوه‌های مختلف برطرف کرد.

امام جمعه گرگان افزود:حضور ایران در کشورهای عراق، سوریه، فلسطین و سایر کشورهای جهان اسلام تبدیل به خاری در چشم دشمنان شده و آنها سعی می‌کنند با روش‌های مختلف آن را از بین ببرند.

وی با اشاره مشکلات  اقتصادی  در کشور، بیان کرد:در کشور مشکلاتی و معایبی وجود دارد اما مردم باید نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:شاید روش توطئه دشمنان امروز نسبت به گذشته فرق کرده باشد اما در واقع هدف یکی است.

نورمفیدی افزود:دشمن سعی دارد با استفاده از فضاهای مجازی و صفحات اجتماعی احساس یأس و ناامیدی در بین مردم ایجاد کند که مردم باید نسبت به این مسائل شناخت و آگاهی کافی داشته باشند.

وی عنوان کرد:بدون شک هیچکس جز خود ما نمی‌توانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم و نیازی به حضور ابرقدرت‌ها در واقع دشمنان نداریم.

نورمفیدی اضافه کرد:دشمنان نمی‌خواهند ما روی پای خود بایستیم و تلاش می‌کنند به آنها متکی باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/92661



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96