اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تشکیل یک کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات حوزه قوه قضاییه یکی از اقدامات این دستگاه خواهد بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای معاونین و شورای قضایی استان که با حضور روسای  دادگستری  و دادستان‌های سراسر استان و همچنین نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:همکاران ما در دستگاه قضا همواره با ایثار و فداکاری در حال رسیدگی به امور مردم بوده اند.

وی افزود:ما همیشه قدردان زحمات و خدمات شایسته آنها هستیم و تلاش های بی وقفه آنها را که به صورت شبانه روزی است فراموش نمی کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین تصریح کرد:تشکیل یک کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات حوزه قوه قضاییه یکی از اقدامات این دستگاه خواهد بود.

آسیابی در این جلسه هم اندیشی از همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان با دستگاه قضا تشکر کرد و ادامه داد:همه ما جزو بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید با همکاری و هم اندیشی و رفع مشکلات مردم موجب شویم تا اعتماد آنها به نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود.

وی در انتها یادآور شد:این روزها تنها امید قشر تولیدکننده به دستگاه قضایی است و باید از فعالان  اقتصادی  این بخش حمایت بیشتری شود.


http://www.caspiankhabar.com/92683



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96