اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گنبدکاووس:

لزوم اهتمام استاندار برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در گنبدکاووس
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به افزایش سهمیه های جذب دانشجو در رشته پزشکی، گفت: درخواست دیرینه مردم ما راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در گنبدکاووس است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمود ترابی درخطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه شهرستان گنبد کاووس با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد:امروز ایران اسلامی در سیاست های جدی خود برای ارتقای سطح روابطش با شرق در تلاش است و بعد از چین کشور روسیه به عنوان مقصد بعدی معادلات راهبردی ما مورد توجه قرار گرفته که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه عدم اعتماد به شرق از بستر توطئه ناامیدسازی ملت و توسط غرب گراها مطرح می شود، افزود:همین سیاست اصولی توجه به همه دنیا به جای تمرکز بر غرب است که باعث شده بون سازش و در عین قدرت فروش نفت کشور 40 درصد افزایش یافته است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه حوادث اخیر کشور قزاقستان نیز حاصل توطئه های غرب است، خاطرنشان کرد:این کشور دارای منابع معدنی فراوان اما محصور در خشکی است و همین امر می تواند زمینه ساز ترانزیت محصولات کشاورزی و معدنی از این کشور به حاشیه خلیج فارس را فراهم کند و قطعا با شکست غرب در معادلاتش روابط ایران و قزاقستان افزایش خواهد یافت.

ترابی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران لنگرگاه انقلاب اسلامی است، ادامه داد:تخریب سپاه و فضاسازی غربگراهای داخلی به نیابت از آمریکا برای قرار دادن مردم در برابر سپاه است که قطعا این حربه دشمن توسط مردم شریف ایران اسلامی شناسایی شده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با مردم قم، تاکید کرد:فضاسازی های صورت گرفته علیه انقلاب با هدف ایجاد ناامیدی ناکارآمدی نظام و القای حس عقب ماندن و توسعه نیافتگی در کشور است که اینجا وظیفه و رسالت جبهه انقلاب که هماهنگی بین آنها با روی کار آمدن دولت انقلابی بیشتر شده باید به صحنه آمده و امید به آینده را در مردم تقویت کنند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه سهمیه جذب دانشجو در رشته های پزشکی افزایش یافته است، تصریح کرد:مردم گنبدکاووس درخواست جدی دارند تا استاندار محترم مقدمات راه‌اندازی دانشکده پزشکی و رشته‌های مرتبط با آن را در این شهرستان بزرگ با ظرفیت های درمانی و بهداشتی فراوان فراهم کند.

ترابی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی از مطالبات اساسی و تاریخی مردم شهرستان گنبدکاووس است، اضافه کرد:اگر مسئولان به دنبال تحقق عملی عدالت اجتماعی و دسترسی برابر همه مردم به امکانات هستند باید در راستای تحقق این آرزوی دیرینه مردم گنبدکاووس تلاش جدی کنند.


http://www.caspiankhabar.com/92690



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96